Köszöntés!

Szeretettel köszöntelek az Úr Jézus Krisztus nevében!
Ez az oldal azért jött létre, hogy tájékoztasson arról, hogy milyen Biblia és hozzá tartozó modulok készültek ill. készülnek a theWord, a MySword és az e-Sword számítógépes bibliai programokhoz, és milyen szolgálatokat végzek az Úr kegyelméből.
Remélem hasznos információkkal szolgálnak e bejegyzések!

Testvéri szeretettel: Baranyi László

2013. március 3., vasárnap

2013 március igeverse


A március hónap igeverse a Róma 4,7.
Csia:
Róm 4:7 „Boldogok azok, akiknek törvénytiprásait elengedték, és vétkeiket elfedezték.
Vida:
Róm 4:7 Boldogok, akiknek megbocsáttattak törvénytelenségei és akiknek befödettek vétkeik.

Mi tesz boldoggá?
Olyan boldog vagyok, mondják:
- mert sikerült valami…
- mert megkaptam, amire vágytam…
- mert…
- mert…

Isten igazi boldogságot ad, amely nem néhány percig tartó öröm!
Amikor a vétkeid (bűneid) nem nyomnak, nem vádolnak, amikor a törvénytelenségeid megbocsáttattak!

Dávid átélte ezt:
Zsolt 32:3-5 Míg hallgattam, kiszáradtak csontjaim, egész nap jajgatnom kellett. Mert éjjel-nappal rám nehezedett kezed, erőm ellankadt, mint a nyári hőségben. Megvallottam neked vétkemet, bűnömet nem takargattam. Elhatároztam, hogy bevallom hűtlenségemet az Úrnak, és te megbocsátottad bűnömet, amit vétettem.

Éld át az igazi boldogságot!

Áldás!

BLászló

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése