Köszöntés!

Szeretettel köszöntelek az Úr Jézus Krisztus nevében!
Ez az oldal azért jött létre, hogy tájékoztasson arról, hogy milyen Biblia és hozzá tartozó modulok készültek ill. készülnek a theWord, a MySword és az e-Sword számítógépes bibliai programokhoz, és milyen szolgálatokat végzek az Úr kegyelméből.
Remélem hasznos információkkal szolgálnak e bejegyzések!

Testvéri szeretettel: Baranyi László

2011. július 29., péntek

Portable The Word kicsi



Napokban kaptam egy levelet egy 82 éves Testvértől, amelyet megosztok Veletek és a válaszomat is, mivel hasznos információkat tartalmaz!

"Kedves Testvérem az Úr Jézusban!
Rátaláltam a honlapodra, s gondoltam, talán segítségemre lehetsz: a PC-men fenn van a legális BIBLIA TÉKA anyaga, amit eddig igen jól tudtam használni. Mostanában viszont a win7 alatt nem hajlandó megnyílni. Ellenáll mindenféle praktikáimnak. E keresgélés közben találtam rá a The SWORD PROJEKT-re, amivel sikerült a Károli fordítást elindítani, viszont semmi mást nem vagyok képes felrakni (új fordítás, görög…). Nem csoda, hiszen a nyolcvankettedik évemben járok.
A dolgaid között megtaláltam a theword-3.2.1.1224-et is, de nem találom a hozzá tartozó és letölthető bibliákat.
Nagyon szépen kérlek, hogy légy szíves segíteni abban, hogy miként tudnám a gépemre felrakni az alapvető bibliafordításokat.

Az Úr áldását és békességét kérem életedre és szolgálatodra.
Jenő bácsi"
------------------

Kedves Testvérem! Kedves Jenő bácsi!

A legegyszerűbb, ha letöltöd a blogomról a The Word egyik telepített verzióját amely tartalmaz Bibliákat is és néhány könyvet is.
Az egyszerűség kedvéért itt a direkt link:

http://baptista.hu/veresegyhaz/_BLZS/ptw.zip

Ez egy 61.5 MB méretű fájl amely tömörítve van. Kicsomagolás után 272 MB-ot foglal majd el a merevlemezen.
A kicsomagolt könyvtárban aminek a neve "_portable The Word 3.2.1.1197 kicsi" van egy theword-3.2.1.1197.exe futtatható fájl amelyet elindítva azonnal használható a program a Bibliákkal együtt.

Tartalmaz 19 magyar, 2 héber, 2 görög és 4 angol Bibliát.

A 19 kilenc magyar Biblia között van Károli, ref Újford, Budai, Csia, Vida, Raffay, Masznyik, Soos, Ravasz, Kecskeméthy, Káldi, Egyszerű, Békés-Dallos, Aranyas, Czeglédy, (15 különböző magyar fordítás).

Szerintem egyedülálló a program, amely rendkívül gazdag funkciójában is.
Második éve használom a The Word-öt, amely szerintem az egyik legjobb keretprogram, amely teljesen ingyenes!

Sok örömöt hozzá. Ha bármi kérdésed van írj.

Áldás békesség!
Szeretettel és tisztelettel:
Baranyi László baptista lelkész
---------------

Elkészítettem a legújabb frissítéssel a telepített programot a ptw1227.zip fájlt, amely már a legújabb keretprogramot tartalmazza a The Word 3.2.1.1227.-et.
A tömörített fájl letöltése innen 62.1 MB.

Áldás!
Blaci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése